שיפור אתר אינטרנט לפרוגרסיבי יאפשר להתקינו בנייד ממש כמו אפליקציה

אייקון בנייד המוביל ישירות לאתר

בניית אתר אינטרנט כאפליקציית ווב פרוגרסיבית (Progressive Web App - PWA) מאפשר התקנת אתר העסק בכל מכשיר נייד ומחשב בסגנון אפליקציה עם אייקון על הדסקטופ של המכשיר.

אייקון בנייד המוביל ישירות לאתר - אפליקציית ווב פרוגרסיבית

כפתור התקנה לאתר אינטרנט

החל מגרסת 76 של הדפדפן גוגל כרום, תהיה תמיכה באפליקציות ווב פרוגרסיביות. בניית אתרים בשיטת אפליקציית ווב פרוגרסיבית יאפשר למשתמש ללחוץ על סימן פלוס קטן אשר יופיע לצד כוכבית המועדפים בשורת הכתובת בדפדפן וע"י כך להתקין את האתר כאייקון על מכשיר הטלפון שלו או על הדסקטופ במחשב.

מדובר בעידן חדש של בניית אתרים. אתרים שמתנהגים ממש כמו אפליקציה, גם מבחינת חוויית משתמש וגם הקיצור דרך ישירות למכשיר הוא אייטם נחשק עם יתרונות ברורים. מה גם, פרט למקרים מסויימים, כבר אין צורך לפתח אפליקציות נייטיב יקרות ולתחזק כמה פלטפורמות של אותו שירות - גם בצורת אתר אינטרנט וגם בצורת אפליקציית נייטיב. מדובר בחסכון משמעותי לבעלי עסקים וכן יעילות תחזוקה ופיתוח.

סטטיסטית, זמן שימוש ממוצע באפליקציות גדול פי 20 מזמן גלישה ממוצע באתר אינטרנט.

הקפץ את מעורבות המשתמש לשיאים חדשים ע"י הפיכת אתר האינטרנט שלך לאפליקציית ווב פרוגרסיבית. זמן אינטרקציה ממוצע באפליקציה גדול פי 20 לעומת אתר אינטרנט: 200 דקות בממוצע באפליקציה לעומת 10 דקות זמן גלישה ממוצע באתר אינטרנט. ע"י הפיכת אתר האינטרנט שלך לאפליקציית ווב פרוגרסיבית תוכל להינות ממעורבות משתמש גדולה משמשעותית וכן להרוויח נדל"ן יוקרתי במסך הטלפון של הגולש.

אתר אינטרנט פרוגרסיבי - ממש כמו אפליקציה

אם כבר יש לך אתר אינטרנט, לשדרגו לאפליקציית ווב פרוגרסיבית (לרוב מדובר בבנייה מחדש של האתר) יתן לך יתרון משמעותי על במתחרים בתחרות על נדל"ן המסך של המשתמשים שלך. במילים אחרות תוכל להפוך את אתר האינטרנט שלך לאפליקציה שניתן להתקין במכשיר נייר או מחשב, כולל האייקון לפתיחת האתר ישירות משולחן העבודה מבלי לפתוח דפדפן.

רוצה לשדרג את האתר שלך לפרוגרסיבי?

תפנה אלינו באמצעות הטופס בתחתית העמוד לבדיקת היתכנות ועלויות שדרוג האתר שלך לאפליקציית ווב פרוגרסיבית. שגם את האתר שלך יהיה ניתן להתקין בלחיצת כפתור על הנייד או המחשב.