בניית אתר מכירות חנות וירטואלית

בניית אתר מכירות חנות וירטואלית

בעבר, גם בגלל ההשקעה הכספית, רק חברות, גדולות, מובילות וידועות הקימו אתר אינטרנט. עבור החברות הגדולות זה היה עוד כלי להפגין כוח ונוכחות במגרש של הגדולים ברשת, וגם היום החברות הגדולות, לא מבססות את התדמית שלהן באתר, אלא מנצלות אותו בעיקר  להעברת מידע על מוצרי החברה, מבצעים ומוצרים חדשים ועוד.

היום כמעט ולא תמצא חברה, שאין לה אתר אינטרנט. כל חברה שרוצה לגדול, צריכה להתנהג כמו גדולה, וזה מתחיל בנוכחות חיובית ובולטת ברשת, עם אתר אינטרנט ראוי ומקצועי.

כל חברה, יכולה וצריכה לגדול בזירה הזו, בה הגולשים סקרנים לגבי חברות חדשות ומוצרים חדשים, ואם אתה בעל חברה, ולא תהיה שם- הם לא יגיעו אליך !

בנוסף, אתר מרשים של חברה, מותאם לה ויזואלית, גרפית ותכנית, ויודע להעניק חווית משתמש, יכול להועיל לה, יותר מכל מדיה  פרסומית אחרת, משום שהם מתרשמים מהאתר, מפתחים אמפטיה וזה גורם להם ליצור איתה קשר.

העובדה שהחברה היא לא מהמובילות בשוק, לא יפגום בהתרשמות החיובית שנוצרה אצל הגולשים באמצעות האתר שלה. זה איננו פרמטר מכשיל עבורם, אבל זהו בהחלט יתרון עצום לחברה עצמה !!!.

מה חשוב באתר אינטרנט לחברה ?

אתר שמצליח ליצור בידול בין החברה למתחרותיה.

בעל עיצוב גרפי מרשים, מותאם לפעילות ולתדמית החברה

מציג חדשנות- שמשליכה גם על חדשנות החברה עצמה

מכיל תכנים שיווקיים שיגרמו לגולשים ליצור עימה קשר

מותאם לדפדפנים הנפוצים היום (גוגל כרום, פייפר פוקס, ספארי ועוד)

מותאם לגלישה ממסכים שונים של ניידים חכמים

אתר עם תוכן שיגרום לקידומו ברשת

תכנים תדמיתיים רלבנטיים לשוק המוצרים או השירות של החברה

שימוש ב"שיקופיות מתחלפות"- (סליידר) להדגשת מוצר, תוכן, מבצע וכד'

אפליקציית סמארטפון – בין 15%-30% מהרכישות נעשות מניידים

האם ידעתם כי 96% מהגולשים, לא נשארים באתרים שאינם מותאמים למכשירים  סלולריים, וכי בין  15%-30% מהרכישות שנעשות באתרים עסקיים, נעשות דרך הניידים.

אחת האפשרויות להמשיך ולשווק את המוצרים או השירות של כל חברה, היא לפנות לחברה (לדוגמה כמו שלנו, עם ניסיון בפיתוח אפליקציות) שתפתח עבור החברה, אפליקציה שיכולה להציע בזמן אמת מבצעים, מוצרים חדשים וקנייה מקוונת מיידית.

כשעולם הצריכה היום פועל על מהיר, זריז ומיידי, אפליקציה היא התשובה הכי נכונה לצרכנים שרוצים היום הכל אינסטנט, מהיר ועכשיו !

בניית פלטרפורמה ליצירת מאגר לקוחות

הדבר הראשון שאדם עושה, כאשר הוא מעוניין במוצר או שירות שהוא מחפש, זה לבדוק אותו, להתרשם ממנו, ליצור קשר עם החברה שמספקת אותו, ואולי לצרוך אותו.

ההתקשרות הוירטואלית הראשונה של הגולש, היא בעצם בהשארת פרטים. לכן רצוי מאוד שבכל אתר של עסק או חברה, תהיה פלטפרומה המאפשרת להרחיב את מעגל הלקוחות, דרך פונקציה של יצירת קשר והשארת פרטים. יצירת הקשר מאפשרת המשך תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים ברמה של העברת מידע נוסף על החברה, מידע על מוצרים חדשים, מבצעים ועוד.

אתר לחברה- מומלץ עם קוד פתוח

אתר עם קוד סגור לניהול תוכן, לא מאפשר לך גישה לתכנים שלך באתר, כובל אותך לחברת הקמת האתר, וגורם לך להוצאות שוטפות, קבועות על תחזוקה, מבלי האפשרות, לעבור או להחליף את חברת אחזקת ניהול האתר.

באתר שנבנה עם קוד פתוח- אם תרצה, תוכל לנהל את התוכן באתר שלך, ואתה יכול לשנות, לשפר, לשדרג ולהוסיף מה שתמצא לנכון, באופן עצמאי, מבלי לשלם על כך לחברת תחזוקה, והכי חשוב- עם שליטה מלאה על הנכס האינטרנטי שלך.