Entropy - God's dice game

אנטרופיה - משחק הקוביות של אלוהים

ד"ר עודד כפרי פיזיקאי כתב ספר יחד עם אשתו על מהות האנטרופיה (גודל פיזיקאלי חשוב) ומוכר אותו באמצעות האתר הגדול והפופולרי ביותר למכירת ספרים באינטרנט AMAZON, ד"ר כפרי פנה אלינו בבקשה לבניית אתר שיעזור לו למכור את הספר.

בפרוייקט מסוג זה מטרת האתר הייתה מכירת הספר באמצעות האינטרנט. השקעה, וחשיבה מקצועית הובילו אותנו לתוצאות מדהימות: אחוזי המרה של יותר מ 11%, כלומר 11% מהגולשים לאתר אכן רוכשים את הספר.

ואיך הצלחנו במשימה?

פיתוח אסטרטגיה שיווקית

תחילה, יצרנו מפגש בין איש השיווק שלנו לבין המחברים על מנת להכיר את נושא הספר ואת התחום ולנסות לזהות נושאים בספר שיעניינו את קהל היעד.

משם המשכנו ליצירת דרכים מקוריות להעברת המסרים השיווקים בעזרת המומחים לחוויית משתמש.

פיתוח חוויית משתמש

מטרת שלב זה הייתה לתכנן את מראה האתר, מתן דגש על המסרים, אופן העברת המסרים וכן חשיבה על התהליך ותכנון התחושות שיעלו אצל הגולש בזמן הגלישה באתר.

העמוד מתחיל בתצוגת תמונה תלת-מימדית של הספר ליצירת תחושה חזותית.

יצירת מוקד תשומת לב משכנע ואינטראקטיבי

נקודת חוזקה שיווקית של הספר הינה שהספר עוסק בנושאים חשובים ובתאוריות של מדענים מוערכים בתחומי המדע.

לכן, יצרנו תצוגה אינטראקטיבית – כאשר הגולש עובר עם העכבר על שם ותמונת אחד מהמדענים, נפתחת לשונית ובה הסבר קצר על תרומת המדען. טכניקה זו מפתה את הקורא הפוטנציאלי של הספר לקרוא ולהבין את הנושאים בהם הספר עוסק.

Entropy - God's dice game website
Entropy - God's dice game website

עיצוב מיתוגי

עיצוב האתר משלב בתוכו באופן מתוחכם את הכריכה של הספר.
גלילת העמוד מציגה מעברי בין חלקי העמוד המוצגים בלבן (כלבן של עמודי ספר) ואלו מוצגים על גבי רקע דינאמי. אופן התצוגה יוצר תחושה של חדשנות המעידה על פרספקטיבות חדשות שיציג הספר.

שילוב תוכן קריאה מעניין בעמוד הבית

קיימות תפיסות ידועות בקשר לנושא הספר, בחרנו לתת כותרת מושכת ומעניינת ולהציג תכנים אטרקטיביים שיובילו את הגולש לקריאה או אפילו רק לקריאת הכותרות שיגבירו את התעניינותו בספר ויגדילו את הסיכוי להשגת המטרה העיקרית, רכישת הספר.

שילוב כפתורי קריאה לפעולה קונסיסטנטיים

יצרנו שני כפתורי קריאה לפעולה בולטים טושילבנו אותם הן מספר פעמים בעמוד הבית והן בכל עמוד תוכן במטרה להגביר את הזמינות ולאפשר לגולש לרכוש את הספר בשניה שהשתכנע.

מתן האפשרות לקריאת קטעים נבחרים מהספר

לחיצה על “קרא עוד” מובילה לפתיחת ממש חלק מהספר אותו בחרנו להציג באופן שמאוד מדמה קריאת עמוד אמיתי בספר.

עיצוב רספונסיבי

בחרנו להשקיע בפיתוח אתר מותאם אוטומטית לגלישה ממסכים בגדלים שונים ומכל המובייל. יצירת אתר כזה מצריך חשיבה ותכנון מוקדם עוד בשלבי עיצוב האתר הראשוניים והפיתוח מצריך הגדרת סידור האלמנטים במיקומים שונים על המסך באופן אוטומטי.