עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרים הוא אחד הפרמטרים החשובים בתהליך השיווק והמיתוג העסקי.
עיצוב נכון של אתר האינטרנט יכול להכריע בין יצירת תדמית עסקית מרשימה לבין יצירת מוניטין שלילי שעלול לגרום לנזק תדמיתי בלתי הפיך לעסק.

החיים הדינמיים וכניסת הסמארטפונים והטאבלטים הובילו לשינוי מהותי בהתנהגות הצרכנים. הלקוחות הפוטנציאליים זזים מהר מאוד ואיתם גם המתחרים העסקיים, עם זאת הטכנולוגיות החדישות מאפשרות יכולות חיקוי והעתקה מהירים. על כן, כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לאתר האינטרנט שלך, יש לך מספר שניות לשכנע אותו להישאר, אחרת, הוא יעבור לאתר המתחרה במהירות. לכן עיצוב אתרים לא מורכב רק מעיצוב גרפי אלה משילוב נכון בין מספר מרכיבים שיוצרים את העיצוב הנכון.

בתהליך עיצוב אתר אנו משלבים בין המרכיבים הבאים: 

עיצוב גרפי

אנו מאמינים כי עיצוב גרפי נכון הוא תוצאה של מחקר צרכי הלקוחות ואופי הלקוחות הפוטנציאליים, הגדרה מדויקת של המטרות השיווקיות אותן רוצה העסק להשיג ושיתוף פעולה בין אנשי מיתוג לבין מעצבים גרפיים מקצועיים.

עיצוב רספונסיבי

נתונים סטטיסטיים מצביעים על אחוזי גלישה ממכשירי מובייל שעולים מחודש לחודש. כיום יותר ממחצית הגלישה לאתרים נעשית באמצעות סמארטפונים וטאבלטים ובעלי אתרים חייבים לספק לגולשים חווית גלישה נוחה מסוגים שונים של מכשירים וממסכים בגדלים שונים.

לכן, עיצוב אתרים אצלנו נעשה על פי שיטת העיצוב הרספונסיבי.

עיצוב רספונסיבי הוא עיצוב אתר המשתנה בהתאם לגודל הדפדפן ולרזולוציה של המכשיר ממנו צופים באתר. העיצוב מגיב (response) לגודל המסך, כלומר, אלמנטים שונים בעמוד מתאימים את עצמם בגודל ובמיקום באופן אוטומטי כדי ליצור חוויה אופטימאלית ללא תלות בפלטפורמה ממנה גולשים לאתר.

עיצוב רספונסיבי לא ניתן להשיג באמצעות לחיצת כפתור, זו לא תוכנה או טכנולוגיה מסוימת. כדי להגיע לעיצוב רספונסיבי יש צורך בידע וניסיון רב, שימוש ברעיונות ובאוסף של טכניקות ייחודיות.

עיצוב לוגו

אצלנו בEntagy גם עיצוב לוגו אינו רק עיצוב גרפי. לפני שאנו מתחילים בעיצוב הלוגו, אנשי שיווק ומיתוג מפתחים את הקונספט השיווקי בהתאם לאסטרטגיה השיווקית של החברה והמעצבים עובדים בשיתוף פעולה מתמיד עם מומחי השיווק במטרה ליצור לוגו מרשים וקליט שיצליח להעביר את המסר המיתוגי של החברה.

דוגמאות שעיצבנו:

עיצוב לוגו למנוע חיפוש

עיצוב לוגו לאפליקציה בתחום האיפור   

TRY IT ON iPhone app

פיתוח אפליקציות

עיצוב אפליקציה שונה במהותו מעיצוב אתר אינטרנט. כאשר אנו מעצבים אפליקציה אנו מתאימים את העיצוב למקומות הגאוגרפיים בהם יהיה המשתמש ויוצרים את חווית הגלישה האינטואיטיבית והנוחה ביותר.

חווית משתמש (User experience - UX)

חווית המשתמש היא החוויה אותה עובר הגולש באתר. המומחים לעיצוב חווית משתמש בEntagy יוצרים חווית גלישה נוחה ואינטואיטיבית לגולש. עם זאת, משקיעים מחשבה רבה בתכנון חווית משתמש שמצליחה להוביל את הגולש אל המטרה. למשל, אם מטרת האתר היא מכירות באתר, אז כל איפיון חווית המשתמש נעשה במטרה לכוון את הגולש להגיע את עמוד המכירה בקלות, להזמין ולשלם.

עיצוב ממשק משתמש (User Interface - UI)

גם עיצוב ממשק המשתמש נעשה במטרה להוביל את המשתמש למטרה. עיצוב ממשק משתמש נוח, ברור, היוצר תחושת ביטחון, סדר והתמצאות בין דפי האתר.

להתרשמות מתיק העבודות שלנו

 לייעוץ ממומחים בעיצוב אתרים, מלאו פרטים בטופס ליצירת קשר, ונחזור אליכם בהקדם.