קידום ושיווק אתרים

קידום ושיווק אתרים - הכללים:

קידום ושיווק אתרים באינטרנט מתחיל בתוכן. כתיבת תוכן לאתר שונה במהותה מכתיבת תוכן לעיתון, רבים אינם יודעים זאת ולכן כותבים תוכן יפה ומשמעותי ומפרסמים אותו בדפי האתר, אך, אלו מפסידים בגדול, כיוון שהם לא מנצלים את הכוח העצום שיש לתוכן עמוד באתר אינטרנט, תוכן העמוד הוא אחד הפרמטרים המשמעותיים יותר לקידום אתרים במנועי חיפוש. כתיבת תוכן האתר על פי כללים מסוימים יכולה לקבוע את הצלחת או כישלון בחשיפת האתר לקוחות פוטנציאליים הגולשים ברשת ומחפשים את מידע בנושא. אספנו עבורכם את כל הכללים ההכרחיים להצלחה בכתיבת תוכן למטרת קידום אתרים אורגני.

זהו בעיה שיש לקהל היעד שלכם, תאספו חומר וכיתבו מאמר הנותן פיתרון ותשובה לבעיה, הלקוח הפוטנציאלי שלכם יגיע לאתר .בעקבות המאמר שפרסמתם וייחשף למוצר או לשירות שאתר מספקים

יצירת נושא אטרקטיבי – במידה ולא הצלחתם לזהות בעיה שיווקית או עסקית, נסו למצוא אתגר עסקי אטרקטיבי העומד בפני רוב בעלי העסקים ובססו את המאמר עליו, או תנו רקע ומידע באשר לנושא שיתכן והגולש לא מכיר או לא היה מודע לקיומו לפני קריאת הפסקה הראשונה של המאמר שלכם.

כותרת המאמר - השקיעו מחשבה רבה בכותרת שאתם בוחרים למאמר שלכם. כותרת טובה תמשוך את הגולש להיכנס למאמר ולהגיע לאתר האינטרנט ובכך להגדיל את הטראפיק לאתר שלכם – זה פרמטר נוסף שגוגל מתחשב בו בקביעת מיקום האתר בדף התוצאות.

פסקת פתיחה - כתבו פסקת פתיחה שתמשוך את הגולש לקרוא את המאמר, הציגו את הבעייה באופן שיגרום לקורא להזדהות איתה והבטיחו לו את הפיתרון במאמר. פיסקה ראשונה מעניינת תמשוך את הגולש לקרוא את המאמר כולו ותגדיל את משך השהייה באתר - זהו פרמטר נוסף לפיו גוגל בוחן את איכות האתר שלכם ורלוונטיות המידע המוצג בו ובכך מעלה את ניקוד האתר ומקדם אותו בדף התוצאות.

אתגר עסקי - במידה ונושא המאמר אינו בהכרח בעיה שיווקית או עסקית, הציגו אותה כאתגר עסקי, או תנו רקע ומידע באשר לנושא שיתכן והגולש לא מכיר או לא היה מודע לו על מנת ליצור ענייין במאמר שלכם.

מילות מפתח - מומלץ לערוך מחקר מילות מפתח לפיהן יחפש הגולש מידע בנושא המאמר שלך ולפזר אותן בתוכן המאמר, מגוון מילים רלונטיות לנושא השזורות במאמר הינן פרמטר נוסף לקידום האתר.

העתקת תוכן - "העתק – הדבק" הינה פעולה פשוטה והפיתוי גדול, אבל גוגל חכמים ומתוחכמים מאוד, הם מעוניינים לתת לגולשים את המידע האמין והרלונטי ביותר, על כן הם מענישים על העתקות תוכן !

טקסט - כתבו משפטים ברורים והקפידו על סימני פיסוק תקינים בין המשפטים. וכמובן הימנעו משגיאות כתיב, גם למען תדמית העסק שלכם וגם לשם קידום האתר. גוגל בודק גם את זה ומוריד נקודות לדף הכתוב בשגיאות כתיב.

פסקאות וכותרות מודגשות - לפני שהגולש קורא את המאמר הוא סורק את מבנה המאמר וכותרות המשנה, מקבל תמונה כללית ומחליט האם להישאר בדף ולקרוא או לנטוש, צרו מבנה פשוט, טקסט המורכב מפסקאות מופרדות בניהן ותנו כותרות משנה שיזמינו את הקורא לקרוא את המאמר.

מאמרים חדשים - השתדלו להשקיע ולכתוב מאמרים חדשים ורלוונטיים לתקופה ולעדכן את האתר שלך. כך תוכיחו לגוגל שהאתר שלכם מתחדש בהתאם לחידושים בשוק.

כתיבת מאמרים ותוכן באופן יעיל יתרמו הן לתדמית האתר והן לקידום האתר במנועי החיפוש. משימה זו הינה משימה מורכבת וארוכה הדורשת בנוסף לזמן, מיומנויות וידע נוסף. ניתן לפנות לאנשי כתיבת תוכן מקצועיים ומנוסים ולמלא את האתר שלך בתוכן איכותי ומקצועי, לגרום לגוגל לאהוב את האתר שלך = קידום במנועי חיפוש = יותר חשיפה ללקוחות פוטנציאליים.

לקבלת ייעוץ חינם מאנשי קידום אתרים מקצועיים, מלא פרטים בטופס ליצירת קשר, ונשמח לעזור לך.