בניית אתרים Wordpress

בניית אתרים WordPress

בניית אתרים בWordpress תופסת תאוצה בשנים האחרונות, אנו רואים יותר ויותר אתרים שבנויים על פלטפורמה זו כיוון שמדובר בפלטפורמה נוחה ומהירה לפיתוח אתר ולפיתוח ממשק ניהול תוכן נוח וידידותי מאוד המאפשר ניהול התכנים, העמודים, התפריטים והתמונות גם בלי לדעת לכתוב קוד פיתוח. עם זאת, אנו כי ניתן להשתמש בוורדפרס באופן מאוד חכם וקריאייטיבי ולפתח אתר וורדפר מותאם אישית הכולל עיצוב מקורי וייחודי.

בניית אתרים לעסקים על בסיס וורדפרס

המרכיבים על פיהם אנו בונים אתרים בוורדפרס:

הגדרת המטרה אותה רוצה להשיג האתר ויצירת הפתרון המתאים ביותר

אנו בודקים את אתר האינטרנט הקיים, מבינים את הצרכים העסקיים, את הסביבה העסקית והמתחרים ורק אז מגדירים את המטרה העסקית אותה רוצה האתר להשיג ומתכננים את הדרך האפקטיבית והיעhלה ביותר להשגת מטרה זו הכוללת עיצוב ממשק משתמש נוח ותכנון חווית משתמש שתצליח לגרום לגולש לבצע את הפעולה שאנו מעוניינים שיעשה וכך להשיג את מטרת האתר.

נדגים באמצעות פרויקט שעבדנו עליו לאחרונה:

הבעלים של אתר Ducksprint - אתר מכירות מוצרי מיתוג באינטרנט, הגיע אלינו עם אתר הכולל מערכת ליצירת מוצרי מיתוג מתוך תבניות קיימות או העלאת עיצובים חדשים, הזמנה ותשלום באתר. מטרת האתר ברורה, אתר למכירות, אבל האתר הצליח להביא רק מכירות בודדות בחודש, כלומר, האתר לא מוכר ולא מצליח להשיג את המטרה.

עם זאת, הנתונים הסטטיסטיים הציגו נתונים מדאיגים, אחוז הנטישה היה גבוה במיוחד ועמד על 75%, כלומר רוב הגולשים שאכן הגיעו לאתר, יצאו ממנו במהירות וכנראה שעברו לאתר של המתחרים.

אנשי השיווק והמומחים לחוויית המשתמש שלנו בחנו את האתר, הגדירו את הבעיות ויצרו פתרון מעשי שכלל:

תכנון מחדש של תהליך זרימת הקנייה באתר – חוויית המשתמש (UX).

עיצוב גרפי מרשים שמשדר תדמית עסקית מקצועית.

הדגשת היתרונות השיווקים של המוצרים באמצעות סליידרים מתחלפים.

עיצוב ממשק משתמש קל ונוח (UI).

אחוזי הנטישה ירדו ל 15% בלבד (לעומת 75%)

כמות המכירות באתר גדלה והאתר הצליח להביא מכירות כל יום. (לעומת מכירות בודדות בחודש).

*תוצאות אלו הושגו רק חודשיים אחרי עליית האתר לאוויר והן רק משתפרות מיום ליום.

מרכיב נוסף שמשמעותו להצלחת האתר תופסת תאוצה בשנים האחרונות הוא:

אתר מותאם לגלישה מסמארטפון וטאבלט באמצעות עיצוב רספונסיבי

נתונים סטטיסטיים מעידים כי 46% מכלל הגלישות לאתרים באינטרנט נעשות באמצעות טלפונים ניידים וטאבלטים. כל יום יוצאים לשוק סמארטפונים וטאבלטים חדשים, בגדלים ובצורות שונות שבאמצעותם חווים הגולשים את האתר שלך. ההחלטה להתאים את האתר למגוון פלטפורמות ורזולוציות כדי להבטיח לגולשים חווית גלישה טובה אינה בגדר מותרות אלה הופכת להיות הסטנדרט הקובע בזירה העסקית.

עיצוב רספונסיבי

עיצוב רספונסיבי הוא עיצוב אתר המשתנה בהתאם לגודל הדפדפן והרזולוציה של המכשיר ממנו צופים באתר. כלומר, אלמנטים שונים באתר מתאימים את עצמם בגודל ובמיקום באופן אוטומטי כדי ליצור חוויה אופטימלית ללא תלות בפלטפורמה ממנה גולשים לאתר. עיצוב רספונסיבי הוא לא טכנולוגיה מסוימת, אלא אוסף של טכניקות ורעיונות.

אתר מותאם לקידום במנועי חיפוש

כולנו כבר יודעים שלקידום במנועי חיפוש יש תפקיד מכריע בהצלחת האתר. חשוב לדעת גם כי תהליך קידום האתר במנועי חיפוש מתחיל כבר בשלבי תכנון האתר הראשונים ולא אחרי שהאתר מוכן. כדי להצליח לקדם את האתר אחרי שיהיה מוכן, האתר צריך להיות מותאם לקידום, כלומר האתר חייב להיות בנוי על פי מילות המפתח החזקות בנושא בו עוסק האתר.
כיוון שאנו מספקים גם שירותי קידום אתרים, יש לנו את הידע הדרוש לתכנון אתר מותאם לקידום בגוגל.

פיתוח אפליקציות לכל סוגי הסמארטפונים והטאבלטים

אנו מרחיבים את סל השירותים ללקוחות ומציעים גם פיתוח אפליקציות אייפון ואנדרואיד, אפליקציות תואמות לפונקציונליות ולסגנון העיצובי של האתר.

נקודה משמעותית מאוד שרוב בעלי האתרים לא מודעים אליה היא:

בניית אתר בטכנולוגיית קוד פתוח או בקוד סגור ?

נחזור לדוגמה מההתחלה, כאשר בעל אתר Ducksprint פנה אל החברה שבנתה לו את האתר וביקש את הגישה לקוד הפיתוח, כדי שנוכל לבצע שינויים בקוד ולשנות את מבנה האתר הוא הבין כי האתר נבנה בטכנולוגיית קוד סגור ורק החברה שבנתה את האתר יכולה לשנות את הקוד תמורת עלות פיתוח נוספת.

אנו בונים אתרים בטכנולוגיית קוד פתוח

בסיום הפרויקט הלקוח מקבל את הגישה לקוד פיתוח של האתר והקוד שייך לו. הדבר מקנה לו את חופש הבחירה להמשיך לעבוד עם איזו חברה שיבחר על פי שיקול דעתו.

צוות החברה:

צוות בניית אתרים בחברתנו מורכב ממתכנתים, גרפיקאים מוכשרים, מומחים לעיצוב חווית משתמש ואנשי מיתוג ושיווק מנוסים שיחד יצרו את אתר האינטרנט של העסק שלך.

להתרשמות מתיק העבודות שלנו לייעוץ עם מומחים לבניית אתרים ושיפור אתרים, מלאו פרטים בטופס ליצירת קשר, ונחזור אליך בהקדם.