TryOnMe

פיתוח אפליקציה לחברה בינלאומית

מיזם חדש מבית חברת EZface - חברה הפועלת בתחום הקוסמטיקה והאיפור בארץ ובעולם.

appstore-logo

פיתוח אפליקציה לחברה בינלאומית

מיזם חדש מבית חברת EZface – חברה הפועלת בתחום הקוסמטיקה והאיפור בארץ ובעולם.

החברה ביקשה לפתח אפליקציה שתאפשר לנשים לבצע הדמייה של מוצרי איפור שונים עליהן, הנשים יוכלו להעלות תמונה מאלבום התמונות בסמארטפון או לצלם את עצמן במקום, לסרוק את ברקוד המוצר והמערכת תציג סימולציה של המוצר על פניהן. הלקוחה תוכל לשמור את התמונה, לשתף ברשתות חברתיות.
בנוסף, המערכת תדע לזהות היכן נמצאת הלקוחה ואת מיקומה הספציפי בקניון, ולהציע לה קופונים ומבצעים רלוונטיים וזמינים.

תהליך עיצוב ובניית האפליקציה

בשלב הראשון למדנו על החברה, אופי החברה, מיצוב החברה בתפיסת צרכני מוצריה ועוד…

בשלב הבא הגדרנו את מטרת האפליקציה, את קהל היעד אליו פונה האפליקציה ואת האסטרטגיה השיווקית. על סמך אלו תיכננו ועיצבנו את הלוגו למוצר.

עיצוב לוגו קליט ומיתוגי

עשינו שימוש במראת-יד, יד נשית וכתב ציורי.

-לוגו-עיצוב-אפליקציות-Entagy-320x142

אפיון ותכנון חוויית המשתמש User Experience

בדקנו והגדרנו את אופי האפליקציה, את השימוש שלה, את הזמן והמקום בו תשתמש הלקוחה באפליקציה ובהתאם איפיינו ותכננו את חווית המשתמש:

התאמה למיקום ממנו יעשה השימוש באפליקציה – לרוב הלקוחה תשתמש באפליקציה כשהיא נמצאת בקניון או במרכז קניות, אלו מקומות רועשים ומלאים באנשים, מוזיקה, הודעות בקריזה והמון גירויים חושיים, לכן בחרנו לבנות את האפליקציה באופן שבו המשתמשת תוכל להתמקד בכל שלב בפעולה אחת ולעבור למסך-לפעולה הבאה.

תהליכים קצרים למניעת לנטישה – תהליך ההרשמה קצר ובדומה לכך גם תהליך הסימולציה מורכב ממינימום שלבים ומצריך מהלקוחה לבצע 3 פעולות בלבד: בחירה בין צילום או העלאת תמונה, בחירה בתמונה וסריקת הברקוד.

אינטראקציה חברתית (פייסבוק, טוויטר, ווטסאפ, מייל) – רוב הנשים אוהבות ומעדיפות לשמוע דעה ולקבל אישור כי הליפסטיק או הסומק הולם אותן וגורם להן להראות יפות יותר, ניתן לומר שבתחום האיפור זהו השלב המכריע בתהליך הקנייה ולכן איפשרנו למשתמשת לשתף את חברותיה בסימולציה כבר מתוך האפליקציה.
מבצעים וקופונים – טרנד הקופונים בשיא וטרנד המבצעים קיים כבר שנים והם משולבים בתהליך השימוש באפליקציה.

עיצוב ממשק משתמש User Interface

עיצוב ממשק המשתמש מתייחס לויזואליות של מסכי האפליקציה:

שימוש בצבעים הנכונים בהתחשב במיקום ממנו יעשה השימוש באפליקציה – רעש קניון וכו בחרנו להשתמש בצבעים המושכים תשומת לב, כמו אדום בוהק ושחור – אלו צבעים שיעזרו ללקוחה להתרכז באפליקציה למרות שהיא נמצאת במקום רועש ומלא בגירויים.

איטראקציה נוחה ואינטואיטיבית – בחרנו בכפתורים גדולים וברורים ותמונות גדולות, הלקוחה תוכל לנוע בקלילות בין מסכי האפליקציה, לעשות מספר סימולציות אחת אחרי השניה ולעבור הלאה. מיקום הכפתורים אינטואיטיבי לזרימה נוחה יותר בתהליך.

אנו מעצבים ומפתחים אפליקציות לכל סוגי הטלפונים הניידים והטאבלטים, ניתן ליצור איתנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ מקצועי חינם בטופס צור קשר.