קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

אנו מספקים שירותים שונים בקידום אתרים:

קידום אתרים אורגני - קידום האתר בתוצאות החיפוש שמציגים המנועים השונים.

מחקר מילות מפתח ותכנון אסטרטגיית תחרות על מילות מפתח אלו.

קידום אתרים ממומן בגוגל - הקמת קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס, PPC, ניהול הקמפיין וביצוע אופטימיזציה להעלאת אחוזי החשיפה לקהל יעד רלוונטי והורדת עלויות ההקלקה.

שיווק באינטרנט ופרסום באנרים

שיווק ופרסום בפייסבוק

קידום אתרים באינטרנט הוא תחום שהתפתח בעקבות המלחמה שמתחוללת בזירה העסקית האינטרנטית ומתעצמת מיום ליום. ממחקרים עולה באופן חד משמעי, כי רוב הגולשים נכנסים לאתרים המוצגים בדף התוצאות הראשון לכל היותר השני, שמציגים מנועי החיפוש, מכאן שגם אתר אינטרנט יפה וממותג לא יביא לקוחות אל העסק אם אינו עובר תהליך קידום אתר.

אתר מותאם לקידום במנועי חיפוש

חשוב לדעת כי תהליך קידום האתר מתחיל כבר בשלבי התכנון והפיתוח הראשונים בבניית האתר,  שהם שלבי תכנון מבנה ומפת האתר וכתיבת התוכן שירכיב את האתר. הבסיס לקידום האתרים הוא אתר מותאם לקידום במנועי החיפוש, לכן חברת בניית אתרים המספקת גם שירותי קידום אתרים, חברה בעלת ידע וניסיון בקידום אתרים במנועי חיפוש תהייה יעילה וחסכונית יותר מאשר שתי חברות נפרדות. באנטג'י תהליך קידום אתרים באינטרנט מתחיל כבר בשלבי הפיתוח הראשונים בבניית אתר, תכנון האתר מתבצע בהתאם לאסטרטגיית קידום אתרים אורגני, ניצור לך אתר על פי כללי הקידום במנועי חיפוש, אתר מותאם לקידום אתרים בגוגל.

קידום אתרים אורגני הינו תהליך הנועד לשפר את הנראות של האתר בתוצאות הטבעיות של מנוע החיפוש. תוצאות אלה נתפסות בעיני הגולש כאובייקטיביות, ולכן משמשות למעשה כלי פרסומי חשוב מאין כמותו. קידום אתרים אורגני מחייב אינטגרציה בין כמות גדולה של פרמטרים, ניסיון שיווקי וידע טכנולוגי נרחב כבסיס לביצוע פעולות שונות ורבות בעקביות ולאורך זמן. צוות קידום האתרים ב Entagy מורכב מאנשי מקצוע מנוסים בקידום בגוגל ובעלי תעודת הסמכה בקידום אורגני (SEO), מכאן שלהם יש את הידע והכלים לבצע קידום אתרים מקצועי ולהביא תוצאות.

פרסום בגוגל - קידום ממומן בגוגל

קידום אתרים אורגני יכול להיות תהליך ארוך בדרך לעמוד התוצאות הראשון בגוגל, אבל ישנה דרך מהירה יותר להגיע לעמוד זה והיא, פרסום בגוגל הנקרא גם קידום אתרים ממומן. פרסום בגוגל מתבצע באמצעות ניהול קמפיין פרסום (PPC) במערכת ייחודית של גוגל הנקראת גוגל ADWORDS. מערכת זו נחשבת לאחת ממערכות הפרסום היותר מורכבות שקיימות, זה המקום בו “כסף לא פותר הכל”, כלומר גם אם תציעו לגוגל תשלום כפול מהסכום שמשלמים המתחרים, עדיין, אין הדבר מבטיח כי תופיעו בעמוד הראשון. אתם חייבים גם כסף וגם ידע וניסיון מקצועי. מנהלי הקמפיינים ב Entagy הם בעלי תעודת הסמכה מ .Google ADWORDS ועל כן, יש להם את הידע והכלים לנהל את הקמפיין הפרסומי שלכם באופן אופטימלי, הם מכירים את הדרכים להגיע אל קהל היעד הרלוונטי ביותר, שיכנס למודעה וישאיר פרטים - יחס ההמרה יגדל ועלות ההקלקה על המודעה שלכם תוזל.  לייעוץ חינם ממומחים לקידום אתרים באינטרנט, מלאו פרטים בטופס ליצירת קשר, והם יצרו אתכם קשר