קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני – זהו נושא מורכב ונרחב מאוד המעורר סביבו כמות גדולה של סימני שאלה, לא ברור איך עושים זאת בדיוק, מה נכון לעשות ומה לא, עם זאת כולם רוצים להגיע לעמוד הראשון בגוגל. המאמר הבא מרכז את כל הכללים והחוקים בנושא קידום אתרים בגוגל , קידום אתרים שישפיע על מיקום האתר לאורך זמן.

קידום אתרים אורגני – טיפים וחוקים

1. מפת אתר – מפת האתר עוזרת למנועי החיפוש להתמצא באתר שלכם, לזהות את התכנים שהגולש מחפש בקלות ולהציג את האתר שלך בתוצאות החיפוש.

2. רשימת מילות מפתח – מילות מפתח הן אותן מילים שהגולש כותב בשורת החיפוש, חשבו מיהם הגולשים אותם אתם רוצים להוביל לאתר שלכם ונסו להעריך איזה מילות מפתח יחפשו.

3. צרו מאמרים ותכנים בהתאם לרשימת מילות המפתח – בחרו מילה או שתיים מהרשימה שיצרתם וכתבו מאמר על הנושא, כתבו תוכן רלוונטי ומעניין בנושא המילים שבחרתם וכך תבצעו אופטימיזציה של הדף. והמשיכו הלאה עד לסיום הרשימה. אל תנסו להתאים את כל מילות החיפוש לכל מילות המפתח.

4. הימנעו משימוש במילות פילטר, והן :
אם, על, או, מה, של, עם, אין, רק, את, אל about, an, and, are, as, at, be, by, from, how, i, in, is, with a, it, of, on, or, that, the, this, to, was, we, what, when, where, which,…
קבוצת מילים זו נקראת מילות פילטר – מילים שגורות בשפה שמנועי החיפוש מתעלמים מהן, מילים אלה מורידות את אפקטיביות מילות המפתח.

5. אל תשתמשו במילות עצירה – שימוש במילים מסוימות עשוי להביא לנידוי האתר. (שפה גסה וכל מה שקשור לאתרי מבוגרים) בעיקר יש להימנע משימוש במילים אלו בכותרות הדפים ובאלמנטים חשובים נוספים.

6. צרו אתר “שטוח” – אתר הבנוי משתיים או שלוש שכבות קישורים. אל תצרו אתר “עמוק” – אתר הבנוי מהרבה שכבות. כיוון שרוב מנועי החיפוש לא יודעים לעקוב אחר קישורים הנמצאים מעבר ל 2-3 שכבות.

7. השתמשו בקישורים פנימיים – בנייה נכונה של קישורים בין דפים בתוך האתר תדריך את מנועי החיפוש אל המקומות החשובים לכם ביותר בתוך האתר, ותאפשר להם לסרוק האתר ביעילות, תוך הפרדה בין העיקר לטפל.
מומלץ לקשר לא רק ע”י תפריטים או סרגלי ניווט אלא גם בהפניות מתוך התכנים באתר לדוגמא אל כתבה קודמת באותו נושא.

8. צרו קישורים חיצוניים – כמות גדולה של אתרים המקשרים לאתר שלכם נתפסים בעייני גוגל כאתרים שממליצים עליכם, ככל שהאתר הממליץ יהיה מוערך וחזק יותר ההמלצה עליכם תקבל יותר משקל.

9. יתרון לגודל – כמות דפים קטנה מידי או כמות תוכן קטנה באתר עשויים להישאר מחוץ לאינדקס של מנועי החיפוש. על מנת למנוע אסון כזה רצוי להרחיב ולמלא את האתר, שימו לב שיש לכם יותר משמונה דפים המכילים בממוצע 250 מילים לדף.

10. ספק טוב – חשוב מאוד לבחור ספק טוב גם אם הוא עולה יותר כסף. מנועי חיפוש לא יכניסו לאינדקס שלהם אתרים היושבים על שרתים איטיים. שרת שנופל יכול להביא להוצאת האתר מהאינדקס של מנוע החיפוש.
גם לגולשים חשובה מהירות עליית הדפים באתר ולכן אמינות הספק תשפר את חווית הגלישה באתר.

11.אל תאחסנו את האתר שלכם על שרתי חינם – מנועי החיפוש לא “אוהבים” שרתי חינם, מנועי חיפוש רבים לא יכניסו לאינדקס אתרים היושבים על שרתי חינם, מכיוון שבדרך כלל שרתים אלה אחראים על הפצת ספאם ומטרתם של מנועי החיפוש היא לתת לגולש מידע אמין ורלוונטי.

12.הקפידו על שפת תכנות נכונה – אתר שנראה טוב בפרונט לא בטוח נראה טוב מאחור, יש חשיבות עליונה לכתיבה נכונה של שפת HTML , דף הכולל שגיאה תחבירית של השפה אולי יראה טוב על המסך אך לא יוכנס לאינדקס במנוע החיפוש. עכבישי מנועי החיפוש קוראים רק HTML העומד בתקן. על כן חשוב מאוד לעבוד עם חברה מסודרת המכירה את התקן ומעצם היותה חברה חשוב לה לפתח אתרים העומדים בתקן, מאשר לעבוד מול אדם בודד.

אל תסתנוורו מאתר מעוצב יפה שיש בו תוכן, כי הוא לא בטוח מותאם למנועי החיפוש, אם האתר שלכם לא יגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אז האתר לא יועיל לעסק שלכם בכלל.

זכרו : אתר זול – יכול לעלות ביוקר !

לקבלת ייעוץ חינם ממומחים לקידום אתרים אורגני, השאירו פרטים בטופס ליצירת קשר, ונחזור אליכם