עיצוב ובניית אתרי אינטרנט

עיצוב ובניית אתרי אינטרנט

מאז ומתמיד ידוע כי עיצוב ובניית אתרי אינטרנט משפיע על המסר אותו רוצה העסק להעביר ללקוחותיו. למשרדי עורכי-דין תמיד היה עיצוב רציני ויוקרתי המשדר רצינות ומשרה ביטחון בלקוחותיו ואילו למספרה היה עיצוב קליל, אופנתי ואטרקטיבי במטרה ליצור אצל הלקוחה את התחושה כי תספורת במספרה הזו תעורר אצלה רגשות נחשקים.

אותם חוקים עובדים גם ברשת האינטרנט, עיצוב אתר אינטרנט חשוב כמו עיצוב עסק ואפילו יותר כי כאשר לקוח התאמץ להגיע לבית העסק הוא נימצא בשלב מתקדם יותר בתהליך הקנייה, לעומת זאת כאשר לקוח גולש ברשת האינטרנט ברוב המקרים בזמן הפנוי מביתו, הוא אוסף מידע ויכול לעבור מחנות לחנות (מאתר לאתר) בשניות וללא כל מאמץ ולכן כאן חשיבות עליונה לעיצוב האתר.

עיצוב ובניית אתרי אינטרנט - טיפים והנחיות

עיצוב אתר אינטרנט תוך שילוב של הפרמטרים הבאים יביא לאתר אינטרנט שמצליח להעביר את מסר האתר בשניות, להשיג את המטרה שלשמה נבנה האתר וכמובן אתר שינצח את המתחרים :

ויזואליזציה - יצירת מראה ויזואלי נכון הינה תוצאה של מחקר והגדרת מטרות שיווקיות ושיתוף פעולה בין אנשי מיתוג לבין אנשי עיצוב מקצועיים שיפתחו את העיצוב שיצליח להעביר את המסר של האתר תוך מספר שניות גם מבלי לקרוא את אלפי המילים הכתובות באתר וכך להקל על הלקוח בהבנת המסר ולחזק את המסר שיקרא באתר.

במהלך תהליך פיתוח המראה הויזואלי של האתר מקבלים החלטות באשר לגודל הפונטים, למיקום ומבנה התפריטים, לצבעים ולסגנונות העיצוב, למגוון הצבעים, בוחרים את האלמנטים העיצוביים בקפידה, אנימציות, תמונות, וידאו, צלילים ועוד....

ניתן לבצע את ההחלטות האלה באופן אינטואיטיבי וניתן להיעזר באנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון בתחום.

עיצוב ממשק משתמש - כל חנות וכל עסק בעולם העסקים המסורתי משקיעים ומחפשים את הדרכים כדי ליצור ללקוח תחושה נוחה ונעימה בחנות, יוצרים נגישות לחנות ולמוצרים ויוצרים עיצוב ש"יזמין" את הלקוחות לשוטט בחנות, כך גם בעולם האינטרנט, כל אתר שרוצה להצליח חייב לדעת באמצעות אילו כלים עיצוביים יוכל לגרום לקהל הגולשים להיכנס לאתר ולהישאר בו, להשרות בו תחושה שהוא נמצא באתר נגיש ונוח שקל ופשוט לטייל בו. טעויות קטנות וחוסר בידע יכולים להבריח את הלקוח הפוטנציאלי מהאתר. עוד על עיצוב ממשק משתמש.

ניתן למצוא אנשי מקצוע בתחום, אנשי ה Gui – Grapical user interface ואלו מפתחים את ממשק המשתמש הגרפי שרואה הגולש. אנשי ה UI - user interface יוצרים את חווית הגלישה למשתמש, אותם ניתן למצוא גם במחלקות העיצוב בחברות לבניית אתרים.

עיצוב מותאם למסר - כל עסק הוא שונה וייחודי, גם אם שני עסקים מוכרים את אותו המוצר לכל אחד יש את הייחודיות שלו, החוכמה היא לזהות את היתרון התחרותי על פני המתחרים ולהדגיש אותו באמצעות האתר. העיצוב חייב להיות תואם למסר השיווקי ולמסר המילולי באתר. עיצוב שאינו מייצג את המסר ואינו תואם לאופי המוצר והחברה, מעורר בלבול אצל הלקוח ויוצר חוסר אמינות במותג.

עיצוב אתר אינטרנט הינו תהליך מורכב ולא פשוט כלל, אבל רק שילוב נכון של הפרמטרים שהצגנו יביא ליצירת אתר אינטרנט אפקטיבי ויעיל. אנשים המתמחים בעיצוב אתרים צריכים להיות בעלי ידע בתחומים שונים כמו פסיכולוגיה, מיתוג, שיווק, עיצוב, הנדסה, טכנולוגיות מחשב ועוד....

ולכן עיצוב אתר אינטרנט רצוי שיתבצע רק ע"י מי שבאמת מבין בתחום, מי שיש לו ניסיון רב ומאחוריו לא מעט פרויקטים של עיצוב אתרים מסוגים שונים.

לקבלת ייעוץ חינם, ממעצבים מקצועיים, השאירו פרטים בטופס ליצירת קשר, ונחזור אליכם!