הקמת אתרים לעסקים

בעידן בו ניתן לומר כי “אנו חיים ונושמים אינטרנט”, במשרד, בבית ואפילו ברחובות, הקמת אתר אינטרנט לעסק הפכה להיות חלק בלתי נפרד מתהליך ההקמה של עסק חדש או מתהליך שדרוג ושיפור עסק קיים.

בזמן הקמת עסק חדש, אתר אינטרנט הינו אמצעי שיווקי חזק והכרחי, האתר משמש ככרטיס הביקור הוירטואלי של העסק, מספק מידע על החברה ומציג את השירותים והמוצרים שמספקת החברה.

כאשר חברה קיימת נקלעת לקשיים, ירידה במכירות או פגיעה בתדמית והיא מחליטה להיעזר בשירותי חברה לייעוץ אסטרטגי/עסקי, המקום הראשון אותו תבחן חברת הייעוץ הוא אתר האינטרנט של החברה.
מכאן שאתרי אינטרנט מקבלים משקל משמעותי מאוד במחזור החיים של עסקים הפועלים כיום.

בעשור האחרון ניתן לראות יותר ויותר חברות המבססות את כל הפעילות העסקית שלהן על אתר אינטרנט בלבד, אין להם חנויות או אנשי מכירות בשטח אלה יש להן רק אתר אינטרנט אליו מגיעים הלקוחות, מתרשמים מהמוצרים, בוחרים את המוצרים המתאימים להם, מזמינים ומשלמים האתר – הכל קורה באתר האינטרנט.

הקמת אתרים היא תהליך ארוך ולא פשוט כלל, חשוב להשקיע בבחירת החברה שתבנה לך אתר האתר.

טעויות קריטיות שיש להימנע מהן בזמן הקמת אתרים לעסקים:

אל תבנו אתר בטכנולוגיית קוד סגור – חברות רבות מציעות בניית אתר ומערכת לניהול תוכן בעזרתה ניתן לנהל את התכנים באתר, להוסיף או לשנות תמונות ועוד. חברות הבונות אתרים בטכנולוגיית קוד סגור, כובלות אותך להמשיך לעבוד איתם ולשלם להן על תחזוקת האתר, אתר שפותח בטכנולוגיה כזו,  משמעות הדבר כי רק לחברה שבנתה את האתר יש גישה לקוד ורק לה יש את האפשרות לבצע שינויים, תוספות ולעדכן את תכני האתר. במידה והחברה שבנתה את האתר תיסגר או שיקרה משהו ביחסים העסקיים בינכם, תצתרך להשקיע ולבנות אתר חדש.

אל תחכו לסיום הבנייה של האתר כדי לחבור לחברה לקידום אתרים – טעות נפוצה היא קודם להתרכז בעיצוב ובבניית האתר ורק אחר כך להגיע לנושא הקידום. קידום אתרים מתחיל כבר בשלבי הפיתוח והתכנון הראשונים של האתר, כל בניית האתר צריכה להיות בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות לקידום האתר במנועי חיפוש.

עץ אתר מותאם לקידום – עץ האתר הוא המבנה הפיזי של האתר, את עץ האתר צריך לבנות בהתאם למחקר מילות המפתח לקידום האתר, אך עם זאת חשוב לדעת כי על מנת להצליח לקדם את דפי האתר במנועי חיפוש אז רצוי שלעץ האתר לא יהיו יותר משלושה רמות, רמות מתייחסות לצעדים בשביל כלומר לכמות הקליקים עליהם יש ללחוץ מעמוד הבית כדי להגיע לעמוד מסויים.

לפגישת ייעוץ חינם, לפני תחילת תהליך בניית אתר לעסק, השאר פרטים בטופס ליצירת קשר, ונחזור אלייך