מהו אתר תדמיתי טוב ?

תדמית היא סך כל המסרים שעסק רוצה להעביר, מתוך כוונה לגרום לקהל היעד שלו, להעדיף אותו על פני המתחרים.

תדמית היא כרטיס הביקור של העסק. היא מחזקת אותו, מבליטה את הייחודיות שלו, את ההישגים שלו, מספקת תשובות, ויוצרת עניין אצל הקהלים הרלבנטיים.

איך משיגים את כל זה בכמה שניות של גלישה ?

אתר תדמית לעסק !

הדבר הראשון שצריך להעמיק ולחקור בו, היא מהי התדמית הנחוצה לעסק שלך. לא מה אתה בתור בעל העסק  רוצה, אלא מה האתר באמת צריך !!!

קביעת התדמית נעשית עפ”י רוח וחזון העסק, אבל גם במיצוב של העסק, מול המתחרים שלו,  תוך חיזוי המשתנים בשוק שלו, ומהי התדמית שתייצב ותמצב אותו גבוה בשוק שלו.

אלה הם חוקי הברזל לבניית אתר תדמיתי טוב !

 

  •   פונקציות טכנולוגיות זמינות, ידידותיות ותכופות באתר
  •   קלות ניווט בין האלמנטים והמסכים השונים
  •   הצגת מוצרים פרוייקטים והישגים של העסק בצורה בהירה, קולחת וזמינה
  •   שימוש במילות מפתח רצויות
  •   תכנון סרגל ניווט ראשי, זמין בכל דפי האתר
  •   תכנון ממוקד של ממשק המשתמש
  •   התאמה אופטימלית בין האני של העסק- לאתר שלו
  •   הענקת חווית גלישה אופטימלית, יצירת עניין, אמפטיה ורצון ליצירת קשר

תכנון לא נכון, וחסר של אחד או יותר מהפרמטרים הנ”ל, לא ישיג את התדמית נכונה,
ולצערנו אף עלול לגרום לנזק תדמיתי.

עיצוב אתר תדמית

עיצוב אתר תדמיתי מתחיל בתכנון כל מסכי האתר, ממשק המשתמש והאלמנטים אשר ימוקמו בדפים שלו, שיגרמו לחוויית משתמש, ישאירו את הגולשים באתר, ויתוכננו ויעוצבו כך שהניווט יהיה קל, נגיש, ידידותי וברור.

רק לאחר השלמת תהליך התכנון, ניגשים, ממש כמו אחרי השלמת בניית בית, לעיצוב, “שפיכת” הצבע ולעיצוב הגרפי של האלמנטים השונים.

מקובל לחשוב כי דף הבית, הוא הדף החשוב ביותר באתר ויש להשקיע בעיקר בו, אך מנתונים עולה, כי לפחות מחצית מהגולשים מגיעים לאתר דרך מנועי חיפוש ומילות מפתח, והם מופנים דווקא לדפי תוכן פנימיים באתר.

משום כך יש להשקיע בכל עיצוב של דף תוכן פנימי, כולל יצירת פונקציה של השארת פרטים,
בעיצוב ותכנון של סרגל ניווט ראשי באתר, זמין לאורך כל הדפים וקל להבנה ולתפעול אשר יקלו על הגולש בהתמצאות באתר, חיפוש חומרים, מעבר לדפים נוספים וכו’.

דרך נוספת “לתקשר” עם גולשים ולעזור להם להגיע לדפים שמעניינים אותם, היא קביעת כותרת בולטת עם תמצית התוכן בכל דף.

מומלץ- בניית אתר תדמית מבוסס WORDPRESS !

וורדפרס (WORDPRESS- “מכבש דפוס”), הינה מערכת ניהול תוכן מבוססת קוד פתוח,
האידיאלית להקמת אתרי תדמית לעסקים וחברות, והחברה הכי טובה של גוגל.

היתרונות בבניית אתר מבוסס WORDPRESS הם:

  • מערכת וורדפרס מתוכננת מראש כך, שהיא מקלה על ניהול התוכן של האתר. עריכה מחדש של דפים, הוספת דפים וכו’.
  • יש אפשרות בכל עת להוסיף תוספים טכנולוגיים שירחיבו את הפונקציונאליות של האתר. קוראים לזה  PLUGINS)), ויש היום כ-15,000 תוספים כאלה, שהן  תוכנות קטנות שמשתלבות עם וורדפרס ומגדילות את היכולת שלה.
    בין השאר יש תוספים לתמונות, הוספת סקרים, חיבור רשימות דיוור, מכירה וגבייה בחנות מקוונת,שליטה על תגיות כותרת, תיאור ומילות מפתח, תוסף לשליטה במבנה ההיררכי  של הדפים, הדגשה של דפים, בניית אסטרטגיית קישורים, בניית מפת אתר, ותוספים של סטטיסטיקה לחיבור לגוגל אנליטקס הנותנים מידע על התנהגות הגולשים באתר.
  • והכי חשוב- מערכת WORDPRESS חביבה מאוד על מנועי חיפוש שמדברים איתה בקלות, והיא ממקדת גולשים אליהם. גוגל ולא רק הוא- בין החברים הכי טובים שלה ואנחנו צריכים את גוגל, כי גוגל יקדם אותנו ברשת.

אתר תדמית בעברית או באנגלית ?

נכון שאנגלית זו שפה בינלאומית והיא נשמעת מאוד עסקית, אבל אם הלקוחות שלכם דוברי עברית, זה ברור שהאתר שלכם, צריך להיות בעברית.

אומנם אתר באנגלית עושה רושם של בינלאומי בעולם הגדול, אבל אם הלקוחות שלכם לא קוראים אנגלית- נשארתם על הבינלאומי, ובלי לקוחות…

מלבד זאת נתון חשוב למידע כללי: בגולל העולמי 10 מיליון דפים. בגולל ישראל 1.5 מיליון. איך תתחרו עם 10 מיליון דפים ? איך ?

עלות בניית אתר תדמית- כל תדמית והמחיר שלה !

כששואלים אותך מי אתה ? רוב בני האדם יגידו “אני הרבה פרטים שמרכיבים את השלם”. כששואלים בעל עסק- מה העיסוק שלו ? הוא יגיד- זהו שלם שמורכב מהרבה פרטים שהשקעתי בהם את כל חיי.

היום אין ספק בכלל, זירת העסקים היא עמוק בעולם הוירטואלי ואם לעסק יש תדמית, היא צריכה להיות גם שם. היא בתחרות האמיתית היא על כל גולש ש”יקנה” או לא יקנה את התדמית שלך.

ואם יש לך עסק מיוחד ואתה לא כמו כולם- אתה לא צריך אתר, כמו של כולם, ומה לעשות ? אתר לא כמו של כולם שיבנה לך את התדמית הנכונה- עולה כסף !

אצלנו בחברת Entagy  בבניית אתר תדמיתי, שותפים מספר מוחות כמו מנהל פרויקט, מאפיין חווית משתמש, מעצב גרפי, כותב תוכן, ומקדם אתרים.

כל אלה יחד- מנצחים, תרתי משמע, על בניית אתר תדמיתי שינצח גם בקרבות הוירטואליים על התדמית ברשת.