עשרת הדיברות לבחירת חברה לבניית אתרים

 

העדיפו צוות ולא איש בודד !

רק צוות מנוסה, עם כישרון וניסיון שכולל: צוות פיתוח, מעצב גרפי, איש קידום אתרים וכותב תוכן איכותי, מסוגלים להרים את אתר החברה שלך באמינות ובמקצועיות.
תחשוב שאתה בונה בית ? האם היית סומך על אדם אחד שיבנה לך בית ?

בידקו כי לחברה יש ניסיון בבניית אתרים דומים לעסקים דומים לשלך !

אתה יודע מה העיסוק שלך, ואתה יודע כי לחברה שלך יש את האפיונים שלה.בדוק אם חברת בניית האתרים, בנתה אתר דומה- לעסק שדומה לעסק כמו שלך. צור קשר עם לקוחות קודמים ובדוק את שביעות הרצון שלהם מהאתר.
בניית אתר בחברה שיש לה כבר ניסיון עם עסק דומה לשלך, מהווה יתרון בשוק שלך ובהצלחה של האתר ברשת.

בחנו את העיצובים שלהם !

לא כל עיצוב מתאים לכל חברה. ויז’ואל של חברת הייטק, לא יעוצב עם ויז’ואל של חברה שמוכרת מזון לתוכים…
לכן, בחנו את העיצובים של האתרים שהחברה בנתה. חישבו אם יש להם את היכולת והניסיון העיצובי, שמתאים לרוח, לחזון, ולמסרים של העסק שלכם.
עיצוב נכון מעניק חווית משתמש, והופך גולשים ללקוחות פוטנציאליים.

להתרשמות – תיק עבודות של אנטג׳י

גילשו לאתרים שהם בנו !

כדי לבדוק את הכלים הטכנולוגיים שהחברה מסוגלת ליישם באתר, גילשו לאתרים אחרים שהיא בנתה. בידקו את חווית המשתמש, את הפונקציות, קלות הניווט, בהירות החומר וחווית הגלישה.
אם תישארו שם הרבה זמן, סימן שהגעתם לאתר בדיוק כמו שאתם צריכים !!!

בידקו אם “עץ” האתר תוכנן מראש לקידום אתרים !

כאשר בונים אתר, יש לתכנן אותו כך שה”עץ” שלו יאפשר קידום אתרים. שתילת מילות מפתח, שימוש בתכנים רלבנטיים ברמה גבוהה, ונפח נכון של אתר, יאפשרו לקדם אותו ולהפוך אותו לאתר חיוני ושמיש.
אם התכנון יהיה לוקה בשגיאות טכנולוגיות-פונקציונאליות ובשגיאות תוכן- סיכוייו של האתר הזה להישאר באוויר, דומים לסיכוייו של …בלון !

העדיפו בניית אתר עם קוד פתוח. התחייבות בחוזה !

ההחלטה אם לבנות אתר בקוד פתוח או סגור, כמוה כבחירה בין חתונה קתולית לאזרחית …
אם האתר שלך יבנה בקוד סגור, הוא יהיה בלעדית בשליטת  החברה שבנתה אותו, אתה תהיה תלוי בה, וזה כולל הוצאות שוטפות לתחזוקת האתר.
בניית אתר בקוד פתוח, מאפשרת לך להתנייד בין חברות תחזוקה, בהתאם לצרכים ולמשתנים החדשים שלך. אתה תקבל קוד גישה למערכת ניהול התוכן, לבצע שינויים בהתאם לצרכים שלך ותהיה לך- שליטה בלעדית על האתר שלך !
אנו בחברת ENTAGY ממליצים על בניית אתרים בקוד פתוח עם מערכת ניהול ידידותית כמו וורדפרס, ג’ומלה או דריפל.
קוד פתוח מחייב בדיוק כמו חתונה קתולית, רק שעם קוד סגור, לא תדע אף פעם, איך חי האתר שלך…

דרשו אתר עם כלים מדידים לבחינת השימושיות והתפקוד שלו !

אתר מנצח אין פירושו- אתר גדול, מושקע, צבעוני, משוכלל, עמוס בתוכן ומאוד מרשים.
הפרמטר היחידי שקובע אם האתר שלכם הוא סיפור הצלחה ברשת- הוא רק אם הוא תורם להצלחה העסקית שלכם.
אתר מוצלח מבחינתנו, הוא אתר שהגולשים נשארים בו, ולא גולשים ממנו… משאירים פרטים, מגלים עניין והופכים ללקוחות.
רק כך יש למדוד הצלחה של אתר !
ולכן, כאשר אתם רוצים לבנות אתר לעסק שלכם, דרשו כי כבר בתכנון האתר, ישולבו כלים טכנולוגיים, שיאפשרו לכם למדוד את התפקוד והשימושיות שלו. הנתונים האלה בסופו של דבר, אמורים להפוך לביקורת הבונה על האתר שלכם.
כלים מדידים באתר, גם מאפשרים לעקוב אחר יעילות הפרסום שלכם, ולקבוע האם יש לשנות אותה, לשדרג אותה, להוסיף לה ערוצים, לפנות לערוצי פרסום אחרים וכו’.

מצאו חברה שירותית,  נגישה אליכם גיאוגרפית !

אם אתם ממוקמים באזור המרכז, לא כדאי לכם למצוא חברה לבניית אתרים במטולה… זה לא שבמטולה, אין חברות טובות לבניית אתרים, פשוט-  הקרבה הגיאוגרפית, תקל עליכם, בעיקר בפגישות התכנון הראשונות של בניית האתר.
סיעור המוחות המשותף, והעברת המידע, בקלות ובנגישות פיסית, יניבו שיתוף פעולה הדדי, פורה ומוצלח.
בדקו גם את רמת השירות של החברה. עד כמה היא נענית מהר ? האם השירות ידידותי, ממוקד וברור. האם השאלות שלכם זוכות לתשובות ענייניות ומקצועיות, והאם הם ידידותיים לסביבה, ומתקשרים אתכם ברמה שלכם.

בחרו לפי הצרכים שלכם, ולא לפי מחיר !

אם העסק שלכם יקר לכם, והשקעתם בו, המשיכו להשקיע בו גם כשאתם בונים אתר, וזה אומר גם בכסף.
בניית אתר לחברה רצינית, זה עסק רציני ! אתר נחות ימנע מגולשים לדעת עליכם, יפגע בתדמית שלכם, ויפלוט אתכם מהשוק הוירטואלי !!!
אסור שהמחיר, יהווה פרמטר להתקשרות. חישבו על האתר כהשקעה לטווח ארוך, על הצרכים שלכם ועל אתר שיתרום ויחזק את העסק שלכם.
פניה של כל חברה היום, נמדדים גם באתר הבית שלה. תכנון נכון ומקצועי של אתר- הוא הצלחה שמתורגמת להכנסה, וזה מאוד פשוט, וזה נכון לגבי כל עסק- לא תוציא- לא תכניס !!!

קרא מאמר מחיר אתר אינטרנט

היזהרו מהצעות מחיר זריזות !

בנייה של אתר, המותאם לאפיון ולצרכי חברה, דורש סיעור מוחות ומחקר מעמיק שאמור לבצע, טכנלוגית, ויזואלית ותכנית- התאמה מושלמת של אתר לעסק או לחברה.
הצעת מחיר זריזה (ולרוב גם זולה…), מעלה חשש כי ההתאמה לא נעשתה באופן יסודי, מקיף ומלא ולכן גם האתר שלך- לא יהיה יסודי, מקיף ומלא.
עם שפע האתרים שיש היום, לגולשים יש דרישות. ואם לא תספק להם איכות, הם יגלשו מהאתר שלך בזריזות, בדיוק כמו הצעת המחיר שקיבלת…